Písať PR a SEO články sa oplatí. Prečo?

Uvažujete, že si objednáte služby copywritera alebo PR agentúry? Ak sa v tejto oblasti príliš nevyznáte, možno Vám nie je celkom jasné, čo takýto článok vlastne prináša. Sú to najmä nasledujúce benefity.

PR článok oznámi ľuďom kto ste, čo robíte, prípadne čo im ponúkate. Do reklamy sa toho skutočne veľa nezmestí a stojí poriadny balík peňazí. Preto je PR článok perfektnou formou prezentácie firmy, kde môžete nenásilne zoznámiť čitateľov so svojou ponukou. Samozrejme, PR článok musí byť napísaný pútavo a kvalitne. Ak si s tvorbou takéhoto článku neviete rady, obráťte sa na Blueinfo.sk.

Vďaka PR a SEO článkom si získate stabilných čitateľov a návštevníkov webu. Platí to samozrejme len pre kvalitne napísané a hodnotné články. Skúste sa pri tvorbe článkov zamerať na to, ako čitateľom pomôcť, prípadne priniesť nejaké benefity. Veľmi obľúbené sú napríklad články v podobe rád, návodov a užitočných informácií, kde sa dá šikovne umiestniť spätný odkaz, či nenápadná reklama. Ak články čitateľom skutočne pomôžu, budú sa k Vám radi vracať a odporučia Vás i ostatným.

SEO článok privedie ľudí na Váš web. Ak článok nie je len zhlukom kľúčových slov a nezmyselných fráz, ľudia ho budú čítať. A ak ich zaujme, vďaka spätným odkazom sa jednoducho preklikajú tam, kam chcete.

Podmienkou je však vhodné umiestnenie tohto článku. Vynechajte PR weby a tematicky nevhodné weby a zamerajte sa na stránky, ktoré súvisia s predmetom článku. Vhodné sú kvalitné internetové magazíny, napríklad o novinkách zo sveta ako magazín news.sk. Články na tému domácnosť a bývanie sa hodia do magazínu 365.sk alebo Village.sk. Banner.sk je o životnom štýle, cestovaní a bývaní, na Píšem.sk sú zas vhodné články o zdraví a kráse, GSM.sk je lifestylový magazín o hudbe, móde, filmoch a technike… a týchto kvalitných magazínov s hodnotným obsahom je omnoho viac. Nájdete ich v sieti magazínov Blueinfo.sk.

Kvalitný SEO článok navyše zlepší Vašu pozíciu vo vyhľadávačoch a budete tak lepšie viditeľný!

Aby sa Vám teda písanie a zverejňovanie PR článkov skutočne oplatilo, nezabúdajte na kvalitný obsah a vhodné umiestnenie článkov. Zameriavajte sa tiež na potreby čitateľov! PR Články sú predsa písané práve pre nich…

FOTO: serkorkin / Dollar Photo Club